Re: ASUS - serwis gwarancyjny w Krakowie?

Autor: MatJK <matjk_at_onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2011 - 19:45:48 MET

W dniu 14.01.2011 16:48, Pszemol pisze:
> Chciałbym kupić w USA laptopa marki ASUS na prezent
> komuś w Polsce. Laptop kupuję z 2-letnią gwarancją globalną.
>
> Firma ASUS pokazuje na swojej witrynie internetowej:
> http://support.asus.com/contact/contact_right.aspx?no=339
> jeden warszawski numer +48-225718040
>
> Czy mają oni jakiś serwis gwarancyjny w Krakowie lub okolicy?
> Podałby mi ktoś do nich adres/numer telefonu?
>
> Czy ktoś korzystał z ich usług? Jakie opinie?
Generalnie serwis ASUSa działa sprawnie, ludzie byli zadowoleni. Jednak,
z tego co pamiętam, nie tak dawno były jakieś drobne problemy. Z wiedzy
którą posiadam, ASUS deklarował, że szybko uwienie się z problemem i tak
chyba się stało.
Z tego co wiem, nie ma autoryzowanego serwisu w Krakowie.Ten numer,
który podałeś jest właśnie dostępny dla takich Klientów jak Ty. Zadzwoń,
rozwiejesz swoje wątpliwości. Dodatkowo polecam:
http://www.asus-polska.pl/serwis/

Moje uszanowanie
M.