BIOS do płyty głównej

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Jan 2011 - 20:51:27 MET

Mam płytę Biostar G965 Micro (775). Win XP działał na niej bez
problemu. Chciałem zainstalować na niej Vistę 64bit i pojawił się
problem. Po wczytaniu plików wywala bluescreena z inf.:
"bios in this system not fully ACPI compliant"
BIOS na płycie jest ostatnim wydanym przez Biostara :/ więc raczej z
ich strony dupa.
Znalazłem taką stronę: http://biosagentplus.com z której narzędzie
twierdzi, że mają nowszy BIOS stosowny dla tej płyty ...
No i pytanie, czy ktoś ma doświadczenie z ww. stroną?
Czy warto się w to bawić w sensie czy to zwykłe naciągactwo czy
rzeczywiście mogą mieć taki BIOS?

Niby trochę NTG ale w sumie chodzi o płytę główną i BIOS ;)

--
Wojtek