Re: Kombajn ekonomiczny

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 12 Jan 2011 - 14:24:05 MET

W dniu 2011-01-12 12:20, Norbert pisze:

> Co sadzicie?

Mam w domu DCP-J315W. Kupiłem ze dwa miesiące temu, niedługo po tym, jak
wszedł do sprzedaży. Drukuję sporadycznie, kilka kartek co tydzień -
dwa. Nie ma problemu z zasychaniem tuszu. Jakość tekstu dobra, zdjęć
raczej przeciętna, do Epsonów się nie umywa, ale zdjęcia i tak drukuję
tylko 10x15 na termosublimacyjnym Canoniku.
Dobra wiadomość: wreszcie pokazały się ActiveJety do tej serii. Troszkę
droższe niż stare 980, ale 5 zł raz na kilka miesięcy da się przeboleć.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl