Re: Kombajn ekonomiczny

Autor: Norbert <norkomp_at_MALPAgmail.com>
Data: Wed 12 Jan 2011 - 12:20:48 MET

Marx napisał(a):

> myślałem że chcesz drukować zdjęcia...
> Dobra jakość wydruku zdjęć wynika z tego że jest głowica wysokiej
> jakości, tzn o bardzo małych otworach, potrafiąca pluć bardzo małymi
> kroplami i bardzo dokładnie. Stąd tez taka głowica kosztuje praktycznie
> tyle co drukarka i dlatego też jest na stałe w drukarce.
> Więc albo jakość albo wymienne głowice w pojemnikach z tuszem.
> Osobiście sugeruje ci zakupić jakiś kombajn Brothera, a zdjęcia drukować
> w labie.
> Marx

Poszukałem troche w nocy i znalazlem takie coś:
BROTHER MFC-J415W
lub
BROTHER DCP-J315W
Pierwsza wykracza kwotowo o jakies 100zł ale ma faks co tez pozwoliloby
mi sie pozbyc starego faksu zajmujÄ…cego tyle miejsca co caly kombajn.
Do tego kopiowane wygodne bo jest podajnik i nie trzeba wachlowac
pokrywÄ… skanera.
Drugi z kolei ciut mniej wyposazony ale tez chyba niezly.
Obie pracuja na tych samych tuszach.
Co sadzicie?