Re: Kombajn ekonomiczny

Autor: Norbert <norkomp_at_MALPAgmail.com>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 11:57:47 MET

Vituniu napisał(a):

> A wracajac do meritum - Brothery maja bardzo sympatyczne
> ceny zamiennikow, jednak jakosc druku na nich raczej wyklucza
> odbitki inne niz "wgladowki". Do pozostalych zastosowan - IMHO
> wystarcza w zupelnosci.
>
> pozdrawiam,
> Vituniu.
>
> PS:
> Aha - i nie licz na jakas szokujaca trwalosc sprzetu, zlaszcza w
> tej klasie cenowej... "Zarzadzanie jakoscia" nie zawsze oznacza
> "dobrze dla klienta" ;)

Aktualnie mam HP photosmart 1315, już wiekowy ale dobr sprzęt.
Do tego skaner HP Scanjet 3970 , też jakość ok i ma wbudowana przystawke
do klisz 35mm.
Niestety za duzo miejsca to zajmuje biorac pod uwage uzycie raz w
miesiacu i dlatego kombajnik potrzebny.
Nie musi być jakość z kosmosu. Wystarczy jak nie bedzie sporo gorsza od
tego co potrafia moje aktualne urządzenia.
O zasychanie tuszy sie nie martwie bo nawet teraz jak nie koszystam z
drukarki to mam w kalendarzu przypomnienie by raz na dwa tygodnie
druknąć choćby strone testową.
A że nowy sprzęt bedzie stał w sąsiednim pomieszczeniu to ważne dla mnie
jest wifi bo kabli mam juĹź w mieszkaniu dostatek.