Re: Kombajn ekonomiczny

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 11:16:01 MET

> to nie kupuj atramentowki bo zaschnie

Przeczytaj jeszcze raz, ze zrozumieniem.

A wracajac do meritum - Brothery maja bardzo sympatyczne
ceny zamiennikow, jednak jakosc druku na nich raczej wyklucza
odbitki inne niz "wgladowki". Do pozostalych zastosowan - IMHO
wystarcza w zupelnosci.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Aha - i nie licz na jakas szokujaca trwalosc sprzetu, zlaszcza w
tej klasie cenowej... "Zarzadzanie jakoscia" nie zawsze oznacza
"dobrze dla klienta" ;)