Re: jaki minikomputer na serwer

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 09:35:25 MET

Dnia Mon, 10 Jan 2011 18:37:20 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Netbooki są: super, hiper, duper i modne do wszystkiego z "pracą"
> stacjonarną jako nettopy włącznie.
> Tyle że zamienić sprzęt z celeronem 800MHz na sprzęt z wydajnością
> celerona 900MHz to mało opłacalne jest, ale modne jak najbadziej.

Tej - ale tak z drugiej strony, to powiedz mi, dlaczego taki Wind (OK - po
wymianie dysku na pojemniejszy - tak z 1 TB) ma mi się nie sprawdzić jako
mały serwerek, na którym mam odpalonego Hamstera, FileZillę i XAMPP na
potrzeb własnej, popierdółkowatej strony www? Mam na to miejsce wrzucić
przynajmniej maszynę z dwoma Xeonami, 12 GB ramu i macierzą na 24 dyski?

[ Jest tylko jedna rzecz droższa od żony. Była żona.      (Jack Nicholson) ]