Re: jaka drukarka laserowa ?

Autor: SERG <marcin_net_at_pocztaNOSPAM.fm>
Data: Sat 08 Jan 2011 - 18:50:27 MET

W dniu 2011-01-08 08:38, zbigniew pisze:

> Użytkownik "Nateysz" <43t4@vbr.pl> napisał w wiadomości

> kupiłem ostatnio hp 1200 tonery po ok 40 zł

HP 1200 to też już tylko z drugiej ręki można kupić.
Ogólnie to tonery do starszych wersji drukarek laserowych są znacznie
tańsze niż do tych obecnie produkowanych.
Ja sam jakiś czas temu kupując nową drukarkę wybrałem Brother HL 2140.
Są do niej miarę tanie zamienniki jak i proszki do uzupełniania.
Startowy toner da się łatwo uzupełniać proszkiem bez montowania jakiś
chipów jak to jest w przypadku wielu nowych drukarek.