Re: HD5570 jak to jest?

Autor: meepmeeep <x_at_xxx.pl>
Data: Sat 08 Jan 2011 - 13:14:35 MET

> Niewiem jakie ma taktowanie ale oddalem ja do sklepu takie marne miala
> osiagi, GF 6800 bije na glowe ten wynalazek. Jesli chcesz cos sensownego
> to tylko powyzej Radka 5750

coś mi sie nie chce wierzyć

no ale i tak wydajność jest na ostatnim miejscu moich wymagań, dylemat jest
taki: skoro to grafika z drastycznie obniżonym taktowaniem pamięci to
wydajność tego konkretnego modelu nijak się ma do referencyjnego 5570 a
skoro tak to nie będę płacił 260zł tylko kupie za 150zł np 5450 albo GF210

ja opierałem się na tym teście:
http://nvision.pl/Radeon-HD-5570-300-zl-w-akcji--Articles-325-ndetails-1.html