HP ML 350 G4 - boot z IDE ?

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Fri 07 Jan 2011 - 12:17:46 MET

Witam wszystkich!

Czy komuś udało sie zbootować HP ML350 G4 z dysku IDE
podłączonego do kontrolera na płycie głównej ?

Niby IDE jest w biosie na liście kolejności bootowania dysków,
wyłączyłem w biosie dodatkowy kontroler SCSI z RAID5, odpiąłem streamer z
kontrolera SCSI na płycie głównej, podpiąłem dysk IDE zainstalowałem na nim
VMware ESXi 4.1 wszystko pięknie - restart i nic...
Nie bootuje się z IDE

Sprawdza wszystkie dostępne w BIOSIE lokalizacje do podniesienia systemu
operacyjnego i guzik - twierdzi że "no bootable device"
O co może chodzić ?

Ktoś przerabiał podobny temat na takiej lub podobnej maszynie ?

Dodam że z malutkiego dysku SCSI który później podłączyłem do
kontrolera na płycie - bootuje sie po zainstalowaniu VMware ESXi 4.1

Dzięki

Pozdrawiam

--
Artur Dębski