Re: wyzszy vat i zakupy zagranica

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Thu 06 Jan 2011 - 20:49:41 MET

On Thu, 6 Jan 2011, =Marcos= wrote:

> Ja kupowałem sprzęt foto z Austrii i Niemiec. Tu jest bardzo dobra
> porównywarka: http://geizhals.at/eu/. O, widzę, że ma też polską wersję.
> Przykładowy sprzęt: http://cenowarka.pl/eu/a599121.html
> Najniższa cena w polskich sklepach: 1220zł bez przesyłki.

  Nie, to najtańsza cena *w tej porównywarce*.
  Przy korzystaniu z porównywarki często trzeba zapłacić za to, że
sprzedawca mający prawo wstawiania ofert do porównywarki musi
za to zapłacić :>
  Najniższa cena na alledrogo (jak sama nazwa wskazuje):
http://allegro.pl/nowosc-sapphire-radeon-hd-6950-2-gb-gddr5-i1391612256.html
...to 1140/1160 (z przesyłką) zł.

> Najtańsza cena w Niemczech z przesyłką do PL: 1029zł.

  A to inna sprawa, niemniej naciągnąłeś porównanie.

pzdr, Gotfryd