Re: Podkladka chlodzaca pod laptopa

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 06 Jan 2011 - 12:59:38 MET

"Milosz K." napisał:

> Kontaktowałem się z jednym z producentów, który oferuje taki towar
> na allego, ale na e-maila nie odpowiedział, a podczas próby zamówienia
> przez allego stwierdził, iż wysłanie za zaliczeniem pocztowym nie wchodzi
> w rachubę, bo nie mam wystarczającej liczby pozytywnych komentarzy"

Tak, ta banda tkwi jeszcze głęboko w poprzednim ustroju, czyli ty mu zrób
przedpłatę, a jak towar rzucą, to może ci coś wyśle (jak nie zapomni), a jak
będzie miał dobry humor, to zamiast cegły włoży tam coś, co w ogólnych
zarysach przypomina zamówiony towar, przy dużej dozie szczęścia nawet
działający.
Idź do normalnego sklepu, jak biały człowiek, przynajmniej na miejscu
wypróbujesz czy działa i czy pasuje do twojego modelu.
Ale najpierw warto by wyjaśnić sprawę owych brakujących megabajtów - przy
384 MiB RAM-u laptop będzie niemiłosiernie swapował i tym bardziej się
grzał.

JoteR