Re: Podkladka chlodzaca pod laptopa

Autor: Milosz K. <maveriqNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Thu 06 Jan 2011 - 08:26:02 MET

To drugie. Komputer był w dwóch serwisach. Efekt był taki, że z 512 MB
zrobiło się 384, a komputer stałsię "nienaprawialny". Najgorsze jest to, że
nie wiadomo, do którego serwisu mieć pretensje. Myślałem o rozkręceniu go i
przeczyszczeniu, ale trzymają go od wewnątrz jakieś zatrzaski i boje się, że
mogę go jeszcze bardziej rozwalic nieumiejętnymi próbami "rozdziewiczenia"
(tudzież otwarcia). Kontaktowałem się z jednym z producentów, który oferuje
taki towar na allego, ale na e-maila nie odpowiedział, a podczas próby
zamówienia przez allego stwierdził, iż wysłanie za zaliczeniem pocztowym nie
wchodzi w rachubę, bo nie mam wystarczającej liczby pozytywnych komentarzy"
<sic!> Dlatego pytam o SENSOWNEGO producenta. Podkładkę stosuję! Nadal się
grzeje!

Pozdrawiam, M.