wymiana dysku w laptopie - pozornie proste pytanie

Autor: Poldek <noczelny_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 05 Jan 2011 - 15:49:56 MET

Mam laptopa z przed paru lat z dyskiem 30 GB ATA (PATA lub jak to się nazywa -
w każdym razie nie SATA). Zrozumiałe jest, że chcę wymienić na większy. Czy
można to zrobić tak, żeby nie trzeba było nic instalować od nowa? Chcę
przepisać zawartość starego dysku na partycję nowego 1:1 i na pozostałej
części utworzyć dodatkową partycję. Zależałoby mi na tym, żeby przepisać na
nowy dysk też partycję ukrytą, zawierającą to, co tam producent laptopa wrzucił.

Dysponuję zewnętrznym dyskiem USB o dużej pojemności.

Nie dysponuję zewnętrzną odbudową USB na dysk 2,5 PATA.

Czy da się to zrobić w domowych warunkach?