Re: Jaki sprzęt na serwer plików?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 04 Jan 2011 - 13:35:16 MET

> Są. Są nawet instalacje odgromowe i antyprzepięciowe. Tyle że nie
> zawsze zadziałają. Co ciekawe walnęło w 2-piętrowy budynek który jest
> ~15 metrów od 15-piętrowego wieżowca. Dlaczego? Nie mam pojęcia.

U mnie keidys walnął piorun w blok. Wyłączył się telewizor i magnetowid
(myślałam, ze padły). No i ten piorun odbił się i wskoczył do bloku po
kablach na przeciwko. To dziwne nie na ostatnie piętro tylko na 7-me.
Mieszkanie sie paliło, padał grad wielkości orzecha laskowego bodajże,
strażacy wchodzili po drabinie i schodzili, bo w tamtym mieszkaniu
nikogo nie było. Weszli dopiero jak grad przestał padać.

--
animka