Re: Drugi dysk w laptopie

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 22:56:43 MET

W dniu 2011-01-03 20:40, Tomasz Jasiński pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 03 Jan 2011 17:55:11 +0100
> doszła do mnie wiadomość<4d21ff71$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
> od Osadnik<osadnik.www@wp.pl> :

> Tomshardware zrobił benchmarki dla różnych konfiguracji ramu:
> http://www.tomshardware.com/reviews/ram-memory-upgrade,2778-5.html
> Natomiast co do dysku, dysk systemowy powinien być bardzo szybki(np
> Momentus XT czy jakiś SSD), przewalanie swapa na inny dysk da niezbyt
> wiele, w dodatku skróci się czas pracy na bateriach.

Na kij mi systemowy? Problemem nie jest system sam w sobie a
oprogramowanie które przechowuje duże ilości danych w pamięci, jeśli na
systemowym mam pagefile, hiberfil, pliki programów, pliki źródłowe,
pliki docelowe to wiadomo ze dysk po prostu zdycha. Demonem prędkości on
tez nie jest bo wyciąga raptem 50-60MB/s

Czas pracy na bateriach jakoś nie jest istotny bo i tak szukam zawsze
miejsc z gniazdkiem a jak muszę na baterii to tyle ile jest to konieczne.