Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 09:17:19 MET

pary razy pisałem o swapie na ramdysku. Skończyło się tak, że
zainstalowałem linuxa i on jakimś dziwnym trafem nie ma problemu ze
swapowaniem. Używam praktycznie tych samych aplikacji co do tej pory,
tylko w wersjach linuxowych. Nie chcę nikogo namawiać do takiej
przesiadki, bo wiadomo że nie każdy może - ja mogłem, zrobiłem to, i z
punktu widzenia wydajności swapowania jest ogromna różnica.
Marx