Re: Jaka mala plazma?

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 09:15:46 MET

ąćęłńóśźż pisze:
> Dopiero co wróciłem od rodziny z jakimś wielgachnym Samsungiem w połączeniu z Cyfrą+ (bez HD) i artefakty od czasu do czasu były (na
> gładkich płaszczyznach kolorów).
> Nawet nie wiem, czy to był LCD czy plazma, potrzebuję czegoś małego, a nie wielkoluda.

Jak jesteś wrażliwy na artefakty (ja jestem) to kupuj jak najmniejszy
telewizor i oglądaj z większej odległości :-) Cudów nie ma. Artefakty
też widziałem przy szybkich scenach na CRT.
Też się bałem że TV LCD 32" będzie miał tragiczny obraz.
Jak się okazało nie jest tak źle. Z 2 m kablówkę UPC analogową da się
oglądać. Trzeba trochę pogrzebać w ustawieniach i polepszaczach. A
dokładnie polepszacze ustawić na minimum.
2 lata temu kupiłem Sharpa FHD za 2000zł i nadal jestem zadowolony z
jakości jego obrazu.
Też szukałem najpierw plazmy panasonica :-) ale najmniejsze były 37"