Re: Jaka mala plazma?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 19:41:43 MET

W dniu 2011-01-02 14:45, ąćęłńóśźż pisze:
> Trochę off-topic, bo pytam o telewizor.
> Myślę o małej plaźmie.
> Telewizorów LCD nie lubię (artefakty itp.).
> Potrzebny wbudowany tuner cyfrowy (do odbioru z Pałacu Kultury / Raszyna).
> Rozmiar ekranu z tych najmniejszych.

Ze względu na problemy technologiczne w produkcji plazm, na chwilę
obecną brak możliwości wykonania matryc mniejszych niż 37" na skalę
seryjną. Powiedz mi jakie będą artefakty na TV, który będzie wyświetlał
sygnał cyfrowy?
BTW, wziąłeś pod uwagę, że plazma grzeje się znacznie bardziej i ciągnie
też sporo więcej prądu od LCD, nie wspominając już o tzw "duchach" na
statycznym obrazie (technologia poszła nieco do przodu i ekran statyczny
co jakiś czas jest przesuwany o trochę, ale te trochę, to czasami zbyt
mało)?