Re: Jaka mala plazma?

Autor: akanid <akanid_at_falszywy.email>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 20:42:40 MET

W dniu 2011-01-02 19:59, Przesmiewca pisze:
> Znam ludzi co maja TV 50 cali i siedza na drugim koncu tak wielkiego salonu, ze ma sie wrazenie
> iz TV jest calkiem maly. Wtedy HD czy SD to roznica niewielka.

jasne. IMHO w takich przypadkach źle zorganizowany pokój jest. Chyba że
ktoś tak lubi...

> Ale generalnie masz racje. Zreszta ludzie kupuja nowe TV, wypakowuja z kartonu,
> podpinaja kabelki i.. gotowe. Strasza wtedy po domach szalone kontrasty
> i jasnosc, a obraz przypomina chorobe wscieklych krow.

mniej wiecej coś takiego mam na myśli... ostatnio jak byłem na sylwestra
u znajomych to zauważyłem, że obraz coś nie teges i że obcięty po bokach
jest. chwila sprawdzenia... hmmm TV ustawiony w trybie sklepowym... ba
mało tego dekoder TV ustawiony na 576i w trybie 4:3. Chłopak zbierał
szczęke z ziemi, że ma taki telewizor jak mu przestawiłem jak ma być
wszystko. najlepsze jest to że kupił TV za 7000zł (jeden z pierwszych
LEDów) i oglądał tak TV jakieś... 1.5roku... jeszcze dobrze że podłączył
po HDMI a nie Euro :)

--
Pozdrawiam
akanid