Re: Pilne - jaki netbook kupić?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 18:58:03 MET

Dnia 2011-01-02 17:53, Użytkownik Przesmiewca napisał:

> Powtorze po raz ostatni - eepc901 jest wystarczajaco mocny do skype'a, niezaleznie czy
> ma procek 1.6 czy 1.7. To czy sie pomylilem o cale 100MHz jest wtorne w tym momencie. Przyczepilem
> sie do wypowiedzi Sokola, ktory poddawal w watpliwosc wydajnosc netbookow do obslugi w/w softu.
> Ta oczywista bzdura to juz ci nie kluje w oczy? Ale megaherce kluja?

To ja powtórzę ale pewnie nie ostatni raz, nie rozmawiam na
temat wydajności zadawalającej lub nie Skypa. Pisze o twoich
kłamstwach dotyczących taktowania procesora i ilości
wyświetlanych linii na ekranie.

> Moze jednak nie pisz, a zajrzyj lepiej do slownika ortograficznego.
> Na pewno ci sie to przyda bardziej. Ale zaloze sie, ze to
> nie w twoim stylu.

W tym twoim zdaniu są trzy błędy. Ile ja tych błędów zrobiłem
że radzisz mi zaglądać do słownika ?
No tak tu nie chodzi o błędy tylko o fakt abym przestał przypominać
twoje kłamstwa.

> Napisalem to juz parokrotnie w watku, ze sie przejezyczylem, ale widocznie
> nie zauwazyles. Trudno. Specjalnie dla ciebie nie bede sie tlumaczyl.
> Ty bys w zyciu tego nie zrobil.

Parokrotnie to ściemniałeś i udawałeś że temat nie istnieje.

I bardzo dobrze.

Pozdrawiam