Hece z micro SD

Autor: W.P. <laurentp_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Jan 2011 - 19:39:33 MET

Kupiłem sobie na Alledrogo (u S.Sprzedawcy) kartę microSD 8GB Kingstona
+ czytnik.
Przyszło i zaczęły się "schody":
karta miała być szybka class 4, w czytniku dołączonym do karty wyciąga
ledwie 1MB/s (zapis rsyncem). Dodatkowo czytnik z jednym moim hubem
(tanim) działa, ze startszym (też 2.0) nie chce. Tj, zaczyna, ale potem
sypie błędami.

No to podejście drugie: mam czytnik (4World) z którym inna karta
(kupiona też jako Kingston 8GB/class4) działa bez problemu. Nie działa.
W tym samym czytniku inna karta microSD (2GB) działa bez problemu.
I podejście trzecie: wkładam to "nowe" microSD do telefonu (LG Cookie) -
NIE widzi karty.

Ktoś mnie oświeci o co tu biega? Podróbka Kingstona? czy jeszcze coś innego?
(na razie odesłałem, zobaczymy co mi odpiszą).

W.P.