Re: 500W

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Sun 26 Dec 2010 - 22:13:38 MET

Użytkownik BartekK napisał:

> Sprawdz czy masz włączone w biosie enhanced speedstep (dla c2d) lub
> cool&quiet (dla amd), czy masz w systemie operacyjnym odpowiednio
> ustawione zarządzanie energią (dla windowsa - wbrew nazwie - "minimalne
> zarządzanie energią" dopiero pozwala prawidłowo zwalniać procesorowi w
> idle).

Podpowiedziales mi, dzieki, juz powlaczalem odpowiednie profile w
systemach. Bo BIOS byl OK, natomiast systemy szly "pelna para" teraz AMD
  sie ochlodzil z 45 do 35 stopni (i mniejsza czestotliwosc pokazuje
CPU-Z), podobnie C2D, en sie nei ochodzil az tak, bo jedynie z 33 na 29
stopni, ale czestotliwosc tez spada z 3ghz na 2ghz)