Re: WD5000BEVT

Autor: gosmo <tojest_at_mojmail.pl>
Data: Thu 09 Dec 2010 - 09:24:36 MET

U偶ytkownik "quasi" <spam@spama.spamem.pogania> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:4cffd763$0$20997$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam,
> Jakie艣 dwa miesi膮ce temu wsadzi艂em taki dysk do laptopa. Na wielu stronach
> pisz膮, 偶e jest on bardzo cichy, natomiast po tym okresie u偶ytkowania mog臋
> stwierdzi膰, 偶e jest on o wiele g艂o艣niejszy od dysku jaki by艂 oryginalnie
> wsadzony (jaki艣 Hitachi 120GB sata 5400rpm).
> Dysk pracuje g艂o艣niej, ponadto jego praca jest nier贸wnomierna - jakby co
> chwile przyspiesza艂 i zwalnia艂. Czasem tak偶e zdarza si臋, 偶e w og贸le si臋
> nie kr臋ci (co akurat mi si臋 podoba), niestety po chwili znowu si臋
> rozkr臋ca.
> [...]

To co pisz膮 na forach to s膮 subiektywne odczucia u偶ytkownik贸w, dysk ten
generuje prawie 30dB, hitachi 2.5" 5K320 (80GB-320GB) 26dB. Dodatkowo WDek o
kt贸rym piszesz ma by膰 energooszcz臋dny dlatego szybko przechodzi w stan
czuwania. Generalnie wszystko ok, tylko opierasz si臋 na forach zamiast na
specyfikacji i testach :-P