Re: Zewnętrzny magazyn danych

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 13:32:45 MET

> ja natomiast olałbym dysk Pata bo pewnie ma 5 lat i 80 gb a zamiast tego
> kupił szuflade wellanda i duży dysk sata, podumowując miałem identyczny
> dylemat - kupiłem sata 1 TB i kupię szufladę, za jakiś czas kupię v2 TB
> pewnie za 150 zł

Muszę - nie muszę, po prostu mam ten dysk, są na nim jakieś stare dane i
chcę go wykorzystać :-)
A opcja podłączenia PATA zamiennie z SATA przydałaby się też na przyszłóść
do archiwizacji danych ze starszych dysków PATA z komputerów w firmie, które
niebawem zastąpie nowszymi konstrukcjami.
Wtedy ze starych komputerów wystarczy powyjmiować dyski i włożyć je w
przenośną stację dokującą, a tą podpiąć już przez eSATA.