Re: Nieudane flashowanie BIOS-u

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Mon 29 Nov 2010 - 03:15:11 MET

U¿ytkownik "qwerty" napisa³:

> Gdyby by³o wymagane to co opisujesz to producent nie pisa³by programu do
> flashowania pod Windows.

Producent czego? Uk³adu scalonego, czy BIOSu? Nie piszê bezpodstawnie.
Mia³em kilka p³yt K7S5A i w nich ró¿ne ko¶ci z BIOSem. Czê¶æ z nich nie da³a
siê zaprogramowaæ w komputerze poniewa¿ wymaga³y do zapisu 12V na jednym z
pinów. Nie chce mi siê biæ bezsensownie piany. Dowiedz siê w jakim¶
serwisie, czy wszystkie ko¶ci daj± siê programowaæ w PC.

> Jak system jest zasyfiony jakim¶ badziewem i co chwila siê wiesza (problem
> sprzêtowy) to u¿ycie zewnêtrznego programatora to tak¿e u¿ycie
zewnêtrznego
> programatora nie gwarantuje sukcesu.

O czym Ty piszesz? Co ma wspólnego zasyfiony, czy nie system ze sprzetowym
programatorem??? Jakiego sukcesu nie gwarantuje? Zarêczam Ci, ¿e nie
obchodzi mnie stan Twojego systemu. Gaj mi ko¶æ a ja Ci j± zaprogramujê moim
Willemem.

Remek