Re: minimalne wymagania wobec skretki dla 1000BASE-T

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Mon 29 Nov 2010 - 11:15:47 MET

Dnia Sun, 28 Nov 2010 11:10:04 +0100, Piotr Wozniacki napisał(a):

> [...]

A chcesz osiagnac 1Gbit na cross-ie? Nawet nie wiem czy tak sie da, troche
to bez sensu - z wlasnych doswiadczen wiem ze polaczenie bezposrednie
skrosowane zawsze dziala gorzej niz "normalne"
pary niebieska i brazowa OIDP sa wykorzystywane od kat. 6, ale nigdy nie
natknalem sie na krosowanie ich.

> tak jak tu:
> http://www.emiter.net.pl/upload/files/download/instrukcje/Instr_kabel.pdf
> ???

Cos dziwny ten opis. Albo ja moze niewyraznie czytam;) Ale jest tam napisane
ze to instrukcja kabla krosowego, ale przeczytalem trzy razy i nie ma slowa
o krosie.
Jest tylko instrukcja jak rozszyc kabel, w oparciu o standard A lub B, i tu
pokazano rozszycie B, i ze tak samo postapic z drugiej strony. Gdzie tu
kross?:)

--
Mark