Chłodzenie CPU - ilość pasty

Autor: RoboD <robert.dz_usun_spatrap__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 11:38:02 MET

Witam

Kupiłem następujący zestaw do chłodzenia CPU:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1319917861
Czytam instrukcję instalacji, a tam znajduję następujące
zdanie: "Technologia HE wymaga nałożenia większej ilości
pasty (ok. połowy opakowania)". Dołączona tubka ma około
4cm długości i 0,5cm średnicy. Jak to więc jest z tą
ilością. Od zawsze przy montowaniu chłodzenia (ściślej od
chwili kiedy było to niezbędne) stosowałem się do zasady
(skądinąd IMHO słusznej), że pasty powinno być jak najmniej,
gdyż powinna ona wypełniać pustki na styku radiator - CPU,
a nie być kolejną warstwą pośredniczącą w wymianie ciepła.
HE1225 jest moim pierwszym sprzętem, który wykorzystuje
heat pipe, więc doświadczeń nie mam w tej materii żadnych.
Ile tej pasty proponujecie nałożyć?

TIA

Pozdr Robert
Tlen: GG: 1590409