Zewnętrzny zasilacz do dysku

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 11:35:59 MET

Witam,

siedzę sobie i korzystam z CDRomu podłączonego po USB i nagle zasilacz
zrobił BUM a potem eksplodował napęd. I jestem w plecy o kwotę zasilacza
i napędu. Dobrze, że to był napęd, a nie dysk, bo strat w danych nie ma.
I tak się zastanawiam, czy można gdzieś kupić takie zewnętrzne
zasilacze, które dają pewność działania. Mój kosztował 30zł razem z
przejściówką na USB, to wiele od niego wymagać nie można pewnie. Ale
gdzie i za ile kupię coś porządnego? Szukałem na allegro, to nie ma
nawet takich tanich :(

--
Przemysław Adam Śmiejek