Re: Odp: Odp: Pamiec DDR3 1600 dziala tylko na 1066

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 20:44:23 MET

>to jest OC dla niej. Czy raczej jest to bezpieczne? Wole zeby dluzej
>dzialal komp bez awarii niz bawic sie w overclocking.

przetestuj. Generalnie w moim przypadku na starych kościach musiałem jechać
na 1066 bo przy 1333 komputer zaliczał niespodziewane zwisy. Na dodatek
zwisy te były tak rzadkie bo zdarzały się mniej więcej raz na tydzień lub
nawet na 2 tygodnie najczęściej przy oglądaniu filmów na youtube czy też w
grach 3d. Dochodziło do zapętlenia dźwięku. W każdym z tych przypadków
dźwięk zapętlał się w karabin maszynowy i nie pomagało nic innego jak reset.
Dodam, że mogłem jechać na OCCT przez pół dnia i nie było żadnych ubocznych
efektów.