Re: [OT] obraz płyty sterowników do HP 1100a

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 02:41:09 MET

W dniu 2010-11-24 02:18, animka pisze:

> http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/ProductList.jsp?lang=pl&cc=pl&prodTypeId=18972&prodSeriesId=235424&taskId=135
>

> Zarejestruj siÄ™ na tej stronie to moze coÅ› wiecej skorzystasz.

Nie kochana, potrzebny jest głównie HP Laserjet 1100 Toolbox i bez tego
nydyrydy. Na stronie HP go nie ma - przejrzałem od poniedziałku
wszystkie odnośniki do Toolbox'ów - było ich dokładnie 1176. Na stronie
HP tego nie ma, próbowałem szukać u nich na FTP bezpośrednio, ale jako,
że dokładnej nazwy nie znam, to całego FTP nie będę ściągać i testować :P
Na chwilÄ™ obecnÄ… np potrzebny jest plik Twlink32.dll, co po nim, tego
nie wiem. Po zarejestrowaniu możemy monitorować zgłoszenia serwisowe i
inne usługi, ale dostępu do sterowników, których tam nie ma, mieć nie będę.

Plik, który jest potrzebny i który mam, znajduje się tu:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=pl&cc=pl&prodTypeId=18972&prodSeriesId=235424&prodNameId=12006&swEnvOID=181&swLang=30&mode=2&taskId=135&swItem=lj188pi

i jest to pierwszy plik z listy poniżej:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=pl&cc=pl&prodNameId=12006&prodTypeId=18972&prodSeriesId=235424&swLang=30&taskId=135&swEnvOID=181

Ale ten jest dostępny dla w2k. Potem instaluje się narzędzie do
komunikacji, ale ta komunikacja nie działa. I problem jest nadal.