Re: Boot z DVD

Autor: <robert.dz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 22:09:43 MET

> Ale to kasowanie CMOS... ja has&#179;a nie mam, opcja boot menu jest aktywna i
> mog&#234; j&#177; klipn&#177;&#230; w momencie startu...
> Co z tego jak wypisze ..... not found (systemu na CD)

O haśle wspomniałem przy okazji. Może u ciebie sprawa wygląda trochę
inaczej, bo ja nie miałem żadnego komunikatu. Po prostu po wybraniu
w bootmenu napędu CD do uruchomiania, komputera miał chwilowe zamulenie
i startował z HDD. Co ci szkodzi zrobić czyszczenie BIOSu, to chwila
roboty i będzie o krok bliżej rozwiązania problemu... lub będziesz happy.