Re: Boot z DVD

Autor: Desoft <NICK_at_interia.pl>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 21:53:52 MET

> HDD
>
> Prawdopodobnie czytnik już osłabł (albo płytka zawiera błędy) i nie nadąża
> przeczytać płyty w czasie na to przeznaczonym.

Płytek jest kilka, testowałem na wszystkim bootowalnym co posiadam. Zawsze
tak samo.
DVD nie ma pół roku (jeszcze na gwarancji) nagrało z 10 płyt, odtworzyło ze
100 CD i kilkanaście DVD
O ile dobrze pamiętam miesiąc po zakupie były identyczne objawy.
Zresztą... płyta posiada opcję start z USBjako Flop, ale nie startuje...
pendrive sprawdzany na innym komputerze...
Nabieram przekonania że to wina BIOSu

--
Desoft