Odp: Śmierć we śnie

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 22 Nov 2010 - 20:38:44 MET

?Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał > Bo nie widzę miejsca dla błędu OSa. Na razie przełożyłem RAMki, uważając
> (być może blednie) że problem leży w ruchach termicznych i wyrobionych
> (długim używaniem -- wgniotami na powierzchni styków) styków. Jedno
> budzenie za mną, ale jedna jaskółka nijak wiosny nie czyni -- dotąd
> raz na kilkadziesiąt razów/uśpień komputer zawieszał się.
>
> Bez usypiania komputer pracuje stabilnie -- więc gdzie tu miejsce dla OSa? :)

chyba cos ci sie potegowalo jednak

skoro bez usypiania pracuje stabilnie to gdzie tu miejsce dla sprzetu?
jedynym problemem moglby ew. byc zasilacz ale naprawde watpie

zreszta zweryfikowac mozna prosto - uspij i wybudz nascie razy w kilka minut
i bedziesz wiedzial co sie dzieje, ale obstawiam ktorys ze sterownikow