Re: "Co ma być w Нубук, według niektórych" - czyli nigdy nie kupuj w ciemno (;

Autor: Vilar <vilar_at_USUN.TO.op.pl>
Data: Mon 22 Nov 2010 - 10:51:35 MET

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:20101122104754.00f87c73@babcia-workstation...
Dnia 2010-11-18, o godz. 12:42:08
"Vilar" <vilar@USUN.TO.op.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Suri" <bukfa@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Wsim, na miłego popołudnia początek.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=uH020GwIiZs&feature=player_embedded
> --
> *Tell me why are we, so blind to see
> That the one's we hurt, are you and me*
>

> Nie rozumiem wszystkiego, nooo...
>
> Np. przemówki na co mu no-book :-).
> A chyba warta uwagi, co?
>
> (jak ja lubię rosyjski - brzmienie mi się podoba).
>
> I czym do chorery jest ta..... freshka?

Flieszka - pamięć flash. Jakieś 10 lat temu zastanawiałem się co tpo
jest "płejer" który w tekście piosenki występował jako prezent dla
córki. Aż znajomy Rosjanin po bezowocnych poszukiwaniach w słownikach mi
powiedział że to przecież proste: "płejer" to po prostu walkman.
Czasy były jeszcze przed MP3 ;-)

Zdrówko
___

Na playera bym wpadła :-))))))

Ale freszka? Bliżej odświeżania ekranu, gdyby miało to sens :-).

Super tekścik, jednym słowem.

MK