Re: Sony Vaio P

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 21:21:41 MET

Dnia 11/20/2010 6:51 PM, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

> wszystko zależy mocno od tego do czego potrzebujesz...
>
> ja potrzebowałem czegoś MAŁEGO poręcznego i LEKKIEGO

Dokładnie tego.
Do pracy mam przyzwoitą 17".

A teraz jako ten mały i lekki używm Acera Apire One, który nie jest ani
mały ani lekki. A do tego, jak pisałem, ma 600 pikseli w pionie co go
skreśla.

Vaio mi sie podoba głównie ze względu na rozdzielczość ;p
Teraz mam 17"@1920x1200, a obok 19"@1680x1050 ;p

Po prostu lubie dużą rozdzielczość. Mnóstwo rzeczy sie mieści.

> do:
>
> przeglądania poczty i Internetu,
> załatwiania spraw z bankiem przez inet
> napisania czegoś na szybko gdzieś w terenie
> znalezienia jakiś info technicznych gdzieś w terenie
> przeglądania pdfów gdzieś w terenie.

Dokładnie to.
+ zgrywanie foto z aparatu ale przeglądać ich nie musze.
Skoro AAO sie nadaje, to szybsze Vaio tym bardziej.

> tego vaio to można nawet od biedy do kieszeni wsadzić (dużej) :)

Mam w kurtce kieszeń do której AAO wchodzi. Ale jest za cięzkie (x2 niż
Vaio) i za duże.

> acha oglądałem na nim film z sieci i wyrabia sie spokojnie
>
> nie wiem jak wifi ale modem umts nie zżera akumulatora jak głupi, wsadziłem
> mu sima play i sobie mogę w każeh chwili poserfować po sieci.
>
> acha ważna sprawa jeśli chcesz używać g w natrywnej rozdizałce ekranowej
> musisz mieć dobre oczy :) ale można włączyć zmniejszać rozdzielczości :)

Czyli OK.

Pytałem bo przypadkiem zobaczyłem go w jakimś sklepie (Vobis?) i mi sie
spodobał. A w sieci są recenzje na zasadzie "to wersja
przedprodukcyjna", "do dupy", "widziałem zza szyby i jest wspaniały"
czyli nic konkretnego żeby go kupić.

A teraz już wiem więcej niż mniej. Dzięki.

--
Pozdrawiam
dziobu