Re: Sony Vaio P

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 18:51:05 MET

dziobu wrote:

> Dzięki.
> Skoro nie rzucasz k****mi to znaczy że nie jest źle ;)

wszystko zależy mocno od tego do czego potrzebujesz...

ja potrzebowałem czegoś MAŁEGO poręcznego i LEKKIEGO

do:

przeglądania poczty i Internetu,
załatwiania spraw z bankiem przez inet
napisania czegoś na szybko gdzieś w terenie
znalezienia jakiś info technicznych gdzieś w terenie
przeglądania pdfów gdzieś w terenie.

tego vaio to można nawet od biedy do kieszeni wsadzić (dużej) :)

acha oglądałem na nim film z sieci i wyrabia sie spokojnie

nie wiem jak wifi ale modem umts nie zżera akumulatora jak głupi, wsadziłem
mu sima play i sobie mogę w każeh chwili poserfować po sieci.

acha ważna sprawa jeśli chcesz używać g w natrywnej rozdizałce ekranowej
musisz mieć dobre oczy :) ale można włączyć zmniejszać rozdzielczości :)