BQB napisa?(a):
> KaĹźdej firmie trafia siÄ ileĹ sztuk, ktĂłre siÄ psujÄ
i nie ma znaczenia,
> jaka to firma. Natomiast sposĂłb zaĹatwienia takiej naprawy, to juĹź
> zaleĹźy od konkretnej firmy i najlepiej pod tym wzglÄdem wypada Dell -
> dzisiaj dzwonisz, Ĺźe popsute, jutro jest u Ciebie serwisant, naprawia na
> miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko trwa 1 dzieĹ roboczy. Puki co,
> nie znam lepszego podejĹcia do napraw gwarancyjnych.
Nie kaĹźda gwaranacja DELL-a tak dziaĹa ;) Ale generalnie wĹaĹnie
to jest sedno sprawy - warto kupiÄ sprzÄt z najelpszÄ
i najdĹuĹźszÄ
umowÄ
serwisowÄ
. 3 lata gwaracji to IMO dla laptopa podstawa.
j.
-- http://www.predkosczabija.pl/ "PrÄdkoĹÄ zabija. WĹÄ cz myĹlenie!"Received on Sat Nov 20 13:45:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 20 Nov 2010 - 13:51:04 MET