Re: cal'e na ms sql i winde. jakich operacji dotyczy licencja?

Autor: jg <fake_at_fake.pl>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 19:42:21 MET

Dnia Thu, 18 Nov 2010 17:26:49 +0100, Przemek napisał(a):

> jg nam wczesniej objawil, a ja odpowiadam:
>
> Zadzwon do MS i chetnie Ci odpowiedza.

Dzwonilem. Nie uzyskalem odpowiedzi na powyzsze techniczne pytania.
Odpowiedzi ogolne, po linii najwiekszego doinswestowania majkrosoftu. Nawet
nie bardzo sie zgadzajaca z tym co pozniej czytalem... doszly mnie sluchy,
ze w praktyce na 5 calach pracowalo wiecej userow i nic sie nie dzialo. Oni
odpowiadaja jak ma byc w papierach, a nie co sie stanie z aplikacja, gdy
bedzie wiecej userow niz licencji.

--
jg