Re: przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: Vituniu <vituniu_at_gmail.com>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 02:56:35 MET

On 18 Lis, 02:03, Michal Lukasik <mich...@tlenCUT.pl> wrote:

> Jeszcze nie spotkałem się by tego typu złącza nie były ułożone
> w logiczną całość. Nie rozumiem w czym problem.

IIRC: 3 rzedy. 6, 7 i 7 pin.

I nie, nic z tych pinow nie jest standardowym
HDD/Power LED, wlacznikiem, resetem i tak dalej.
Te sa osobno akurat.

> Planujesz taką "stratę" czasu a nie chce Ci się po prostu poszukać???
> Zadziwia mnie jak czasem ludzie "kombinują jak koń pod górę". ;D

Coz... a czy jesli dodam, ze w wyniku tej "straty" czasu bede mial
USB 2.0 w miejsce 1.x (to stara plyta jest ;)), to bedziesz mogl spac
spokojnie? ;)

pozdrawiam,
Vituniu