Re: przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 02:03:04 MET

Dnia 17.11.2010, Vituniu napisał(a):

> U mnie jest tak, ze plyta to jakas wersja MSI przeznaczona do
> kadlubkow Fujitsu-Siemens, ma piny USB ale w pakiecie z tabunem
> innych, obslugujacych panel frontowy (IRDA, dzwiek, dioda "message",
> jakies czary-mary...) w kmpletnie niestandardowym ukladzie.
>
> Nie musze dodawac, ze rozpiski pinow brak... :/

Jeszcze nie spotkałem się by tego typu złącza nie były ułożone w logiczną
całość. Nie rozumiem w czym problem. Znajdujesz +5V i reszta to już albo w
jedną, albo w drugą stronę od tego pinu. Nawet jeśli pomylisz z VCC IrDA
to IMO nic nie uszkodzisz. Sprawdzać IMO najlepiej podłączając np.
jakiegoś starego pendrivea.

> A USB wewnatrz przydalyby sie ze 3 przynajmniej, bo oprocz
> czytnika jest jeszcze ATI Remote Wonder ;)
>
> Tak mysle, ze w koncu kupie jeden z tych badziewnych
> "chinskich" hubow USB, wyrzuce obudowe, wylutuje
> niepotrzebne gniazdka i wstrzele sie w to miejsce.
> A samego huba podepne do wewnetrznego gniazda
> na karcie PCI (ktora i tak juz mam).
>
> W razie jakiejs wpadki z moim niewprawnym lutowaniem
> straty beda minimalne ;)

Planujesz taką "stratę" czasu a nie chce Ci się po prostu poszukać???
Zadziwia mnie jak czasem ludzie "kombinują jak koń pod górę". ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/