Re: Dysk zewn. Transcend StoreJet 500GB nie kopiuje duzych plikow?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 19:38:48 MET

W dniu 2010-11-17 15:56, animka pisze:

> Jeśli do Ciebie i jakiegoś Radka nie dotarło, nie domysliłeś się, że
> dysk powinno się sformatować (obecnie zawsze jest polecane albo jako
> jedyne NTFS) to oznacza, że jesteś dosyć tępy razem ze swoim radkiem czy
> rajdkiem.

Generalnie powiem tak: to nie ja mam problem z dyskiem i nigdy ich nie
miałem. Wątkotwórca RG może nie zdawać sobie sprawy z różnic pomiędzy
NTFS a FAT więc jemu pisz o tym. Ponadto jeśli kolega RG zapisuje
cokolwiek na tym dysku to oznacza, ĹĽe ma go sformatowanego. Nawet
napisał jawnie o tym. Oto cytat:

"1 partycja na calym dysku sformatowana jako FAT32 - tak oryginalnie byl
sformatowany"

Twoja rada była następującej treści:

"Przed pierwszym użyciem trzeba dysk sformatować. "

Gdyby kolega RD wykonał Twoje zalecenie, jest 50% szans na to, że
wybrałby znów system FAT zamiast NTFS i pozostałby z dokładnie takim
samym problemem jak na początku wątku. Jeśli nie dostrzegasz tego
niuansu swojej wypowiedzi, w dodatku w sposĂłb wulgarny odnosisz siÄ™ do
mnie choć osobiście nigdy w podobny sposób nie postąpiłem wobec Ciebie,
to oznacza, że jesteś tu zwykłym trollem.

Proponuję uczestnikom grupy dać animce PLONKa.