Re: przejściówka USB>złącze pinowe

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 16:50:57 MET

> OK, popatrze pod tym kontem.

Na niektorych sa nawet przylutowane juz.
Z tym, ze to prawie zawsze 5 pin jest.

No i najczesciej zestaw: piny + wewnetrzne gniazdko +
+ jedno zewnetrzne sa tak na prawde przylutowane do
tych samych linii sygnalowych.
Znaczy dziala "albo-albo" a nie wszytsko na raz.

> No właśnie-coś więcej na ten temat poproszę-czemu?
> To 9-pinowe złącze to oś więcej niż złącze USB?

9 pin to 2 zlacza USB ;)

4 piny dla jednego, 4 dla drugiego i 1 (ten bez pary)
nie podpiety do niczego - kluczujacy, zeby przypadkiem
odrotnie wtyczki nie podpiac ;)

Spotkalem kiedys czytniki wewnetrzne z jednorzedowa
wtyczka (5 pin). Nie wiem jednak czy ktos jeszcze cos
takiego produkuje.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Jak wymyslisz cos ciekawego - daj znac. Sam sie borykalem
z tym problemem niedawno. Na razie odlozylem sprawe
"na pozniej". ;)