Re: Sony Vaio P

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Tue 16 Nov 2010 - 23:08:17 MET

Dnia 11/16/2010 10:21 PM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Nie bezpośredni, ale pracuję czasem.

> Tak, jest wołowaty.

Ale powiedz - wołowaty tak jak to komputer na Atomie, czy jakoś
bardziej? Masz system od producenta z ichnim standardowym softem do
wszystkiego czy sam instalowałeś od zera?
Który masz system: XP/Vista/W7?

> Tak, podstawowa bateria wytrzymuje może
> nie 2 h, ale do 3 h pracy bez WiFi i z rozsądną jasnością
> obrazu (co rozczarowuje jak na ultramobilny notatnik).

Szkoda ;/

> W zasadzie *nie ma* dobrych komputerów ultra-przenośnych.
> Winni są sami użytkownicy, którzy wypaczyli ideę "netbooka",

Właśnie licze na jakiś sensowny UMPC. Wiem że musi kosztować. Ale wole
już zapłacić raz i miec to co spelnia moje wymagania a nie szaleć z
komputerem w zasadzie do niczego, czyli z 9" netbookiem.

--
Pozdrawiam
dziobu