Re: Router

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 16 Nov 2010 - 06:50:17 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
A szerzej możesz napisać, jak to realizowałeś? Do routera podpięty jest
dodatkowy dysk? To Backfire, to rozumiem, że jakiś alternatywny soft
(http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr1043nd?s)?

Tak, to jest alternatywny soft.
Na początku wgrałem backfire i znajomy zmienił mi kość z 32 MiB na 64 MiB
(nieobowiązkowe).
W czasie dogrywania dodatkowych pakietów zostałem zmuszony zrobić external root
(na pendrive zrobiłem swap oraz podmontowałem jedną partycję do overlay). Jego
instalacja i innych serwisów jest napisane na: http://eko.one.pl/.
Pobrane pliki zapisywane są na dysku USB (musiałem dokupić aktywny hub).
Co do transferów...
Jak partycje są na NTFS to nie ma co liczyć na więcej jak 3,5 MiB/s. Gdy są na
ext 2/3 to transfer jest kilkakrotnie większy.
Jak chcesz bardziej szczegółowo to pisz.