Re: Router

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 20:53:21 MET

Dnia Mon, 15 Nov 2010 17:19:46 +0100, qwerty napisał(a):

> Mam ten router i zarządza u mnie:
> - serwer ftp,
> - samba,
> - transmission (pobieranie torrentów),
> - OpenVPN,
> - printserwer,
> - Apache,
> - MySQL,
> - PHP5,
> - rsget ( http://rsget.pl/ )
>
> Wszystko stoi na Backfire 10.03.

A szerzej możesz napisać, jak to realizowałeś? Do routera podpięty jest
dodatkowy dysk? To Backfire, to rozumiem, że jakiś alternatywny soft
(http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr1043nd?s)?

W sumie, ciekawe rozwiązanie, ale jak widzę te wszystkie robaczki, to nie
wiem, czy nie sensowniej mi będzie porządnie wyciszyć starego kompa z
Duronem 1,1 GHz i 512MB ramu, albo kupić jakąś płytę mini-ATX czy mini-ITX z
Atomem (np.
http://www.zotacusa.com/zotac-ionitx-a-u-atom-n330-1-6ghz-dual-core-mini-itx-intel-motherboard.html)
czy jakimś energooszczędnym Pentium i na nim sobie np. Debiana postawić
zwłaszcza, że niemalże "pod ręką" mam znajomego admina. :)

[ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest  ]
[ tylu idiotów.                                            (Stanisław Lem) ]