Re: Przerobić drukarki na wifi

Autor: Norbert <norkomp_at_MALPAgmail.com>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 01:33:58 MET

MC napisał(a):

> Kabel od drukarki ciągniesz do rutera a nie do komputera. Wi-Fi jest
> stanowczo przereklamowane. I jeśli masz wiele sieci w okolicy będą sobie
> nawzajem przeszkadzać, a wtedy transfer bardzo spada. Jeśli nie musisz,
> nie bierz sobie kłopotu na głowę. Poza tym ten ruter ma bardzo słąbe
> parametry.
Chyba sie nie rozumiemy.
Router z wbudowanym modemem jako taki juz posiadam. I musi byc on
zamontowany w takim miejscu że wszelkie podpinanie kablami jest
niewykonalne. Poza tym jak sobie to wyobrażasz? Moj router nie posiada
złącza USB więc podpięcie do niego drukarki jest nie wykonalne bo i ona
nie posiada w sobie wtyku sieciowego. To co pokazalem w linku staloby
sobie tylko przy drukarkach. O tyle wygodne że po prostu kabel usb od
drukarki zamiast do kompa ktory bedzie w innym pokoju wpinam w ten
printserver z linku. I to urządzenie ma tylko i wyłącznie dać mi dostęp
do drukarek i możliwość drukowania po wifi z komputerów w mojej sieci wifi.

> PTP to bezpośrednie połączenie drukarki z komputerem. 1:1. Odpada w
> wypadku kilku drukarek czy komputerów. Wtedy musi być jakaś centrala.

No i właśnie tą centralą byłby tne prontserver z linku.
Mam akurat dwie drukarki a w tym printserverze własnie dwa porty usb
gdzie moge je podpiąć. I tylko to mi potrzebne bo w gniezda sieciowe nie
bedzie w nim wpięte nic gdyż komputery beda wysylaly material do druku
poprzez wifi.