Re: niski pobor mocy wsrod staroci

Autor: Marx <marx_at_nospam.nospam.com>
Data: Sun 14 Nov 2010 - 21:12:07 MET

Kupujac na czesci wyjdzie znacznie drozej, niz uzywany gotowy komputer.
To co ja podalem to koszt ok 200zl, a jest tam wszystko lacznie z
pamiecia, obudowa i zasilaczem. Za sam porzadny zasilacz trzeba dac
prawie tyle...
Rozwazylem i wyszlo mi ze wielkosc nie ma znaczenia, tzn moze byc i mini
tower, byle bylo cicho, tanio i energooszczednie. Pod uwage biore wiec
tylko jakies HP-Compaq, Fujitsu-Siemens, Dell, IBM. Czy cos tego typu
mozecie polecic?
Marx