Re: niski pobor mocy wsrod staroci

Autor: Bartosz Tura <Bartosz.Tura_at_KIRK.pl>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 13:14:42 MET

Marx wrote:

> Jakies konkretne propozycje zestawów?
> bo sama plyta + procesor to za malo, do tego trzeba zasilacz, obudowe
> itp - a wtedy cena robi sie duzo wyzsza niz to co pokazalem
> Marx

Nie wiem co odpowiedzieć, ponieważ bardzo często w składakach to
zasilacz, obudowa i inne elementy to koszty, powiedzmy, stałe. Z tego co
zrozumiałem to głównie pytałeś o platformę.

Jeśli chodzi o athlony i ich możliwości to zerknij tutaj:
http://www.tomshardware.com/reviews/athlonxp-underclocking-a-low,892.html

A co do komponentów/zestawów to zacząłbym szukanie od allegro, np.
http://allegro.pl/i1317002323.html
http://allegro.pl/i1314724768.html
http://allegro.pl/i1301341107.html