Re: botowanie z karty sata na pci

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun 14 Nov 2010 - 13:04:47 MET

Dnia 2010-11-14 12:00, Użytkownik Szarlih napisał:

> sprawdzałeś? bo ja przerabiałem ten temat i żałowałem pieniędzy
> wywalonych na taniutkie kontrolery, które okazywały się nieużywalne w
> tym celu mimo posiadania biosu (co teoretycznie pozwala bootować z
> podłączonych do nich napędów).

Sprawdzałem na kompie kolegi co zresztą napisałem:
"Kolega kiedyś kupował do starego kompa dysk 500GB.
Dysk Pata kosztował tyle samo co Sata plus kontroler"
W tamtym kontrolerze można było bootować nie tylko
teoretycznie. :-)
Ale ty trafiłeś inny lub nie potrafiłeś z niego wystartować
i jest to niepodważalny dowód że na żadnym tanim
kontrolerze się nie da. :-))))))))))))))))

> a w ogóle brzydki jesteś i krzywo sikasz (czyli dla mnie eot, bo jedynym
> sposobem prowadzenia dyskusji na jaki Cię stać to bzdury i pierdolenie,
> więc nie mam zamiaru się zniżać do Twojego poziomu).

Argumenty się skończyły, nawet linka z cenami dostałeś i teraz
zamiast przeprosić jak dorosły będziesz jak smarkacz uniki
robił i udawał że masz rację.

Pozdrawiam